Verint to Announce First Quarter Results on Wednesday, 7 de junho de 2017

Fri 26 de maio de 2017

MELVILLE, N.Y., 26 de maio de 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced it will conduct a conference call on Wednesday, 7 de junho de 2017 at 4:30 p.m. ET to review its first quarter results (for the quarter ended 30 de abril de 2017) and discuss its outlook for the year ending 31 de janeiro de 2018. An earnings press release will be issued after market close on June 7.

Verint to Announce First Quarter Results on Wednesday, 7 de junho de 2017

Fri 26 de maio de 2017

Conference Call

A real-time webcast of the conference call will be available on our website at www.verint.com. O acesso à conference call também pode ser feito em tempo real, por telefone, pelo número 1-844-309-0615 (Estados Unidos e Canadá) e 1-661-378-9462 (internacional). A senha é 24061555. Faça a ligação 5 a 10 minutos antes do horário de início programado.

Verint® (Nasdaq: VRNT) é líder mundial em soluções Actionable Intelligence®, com foco na otimização do envolvimento com o cliente, inteligência de segurança e conformidade de risco e fraude. Today, over 10.000 organizations in approximately 180 countries—including over 80 percent of the Fortune 100—count on intelligence from Verint solutions to make more informed, effective and timely decisions. Learn more about how we’re creating A Smarter World with Actionable Intelligence® at www.verint.com.

Este comunicado de imprensa contém “declarações prospectivas”, incluindo declarações sobre expectativas, previsões, visões, oportunidades, planos, estratégias, crenças e declarações de efeito semelhante relacionadas à Verint Systems Inc. These forward-looking statements are not guarantees of future performance and they are based on management's expectations that involve a number of risks, uncertainties, and assumptions, any of which could cause actual results to differ materially from those expressed in or implied by the forward-looking statements. For a detailed discussion of these risk factors, see our Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended 31 de janeiro de 2017 and other filings we make with the SEC. As declarações prospectivas contidas neste boletim à imprensa são feitas desde a data deste boletim à imprensa e, exceto como exigido por lei, a Verint não supõe nenhuma obrigação de atualizá-las ou revisá-las nem fornecer motivos pelos quais os resultados reais possam diferir.