Thu Nov 30, 2017

MELVILLE, N.Y., 28 de novembro de 2017 Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in Imperial Capital’s 2017 Security Investor Conference (SIC) taking place December 6-7, 2017 at the InterContinental Barclay in New York City.

Tue Nov 28, 2017

MELVILLE, N.Y., 28 de novembro de 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in Imperial Capital’s 2017 Security Investor Conference (SIC) taking place December 6-7, 2017 at the InterContinental Barclay in New York City.

During the conference, senior executives from organizations serving the security market will highlight their strategic plans and solutions across the global consumer, enterprise and government markets.

Attendees of the 14th annual event are invited to join the presentation from Verint’s Alan Roden, senior vice president of corporate development and investor relations, on Thursday, December 7 at 16:30, as well as take part in one-on-one meetings during the course of the conference. A recording of the Verint presentation will be available on-demand from the Investor Relations section of Verint’s website following the event.

Este comunicado à imprensa contém “declarações prospectivas”, incluindo declarações sobre expectativas, previsões, visões, oportunidades, planos, estratégias, crenças e declarações de efeito semelhante relacionadas à Verint Systems Inc. Essas declarações prospectivas não são garantias de futuro desempenho e baseiam-se nas expectativas da gerência que envolvem vários riscos, incertezas e suposições, que poderiam fazer com que resultados reais diferissem materialmente dos expressados ou implícitos pelas declarações prospectivas. For a detailed discussion of these risk factors, see our Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended 31 de janeiro de 2017, our Quarterly Report on Form 10-Q for the quarter ended July 31,2017, and other filings we make with the SEC. As declarações prospectivas contidas neste boletim à imprensa são feitas desde a data deste boletim à imprensa e, exceto como exigido por lei, a Verint não supõe nenhuma obrigação de atualizá-las ou revisá-las nem fornecer motivos pelos quais os resultados reais possam diferir.