Thu Sep 7, 2017

MELVILLE, N.Y., 7 de setembro de 2017 Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in the Deutsche Bank Technology Conference taking place September 12-13, 2017 at the Encore at Wynn Las Vegas.

Thu Sep 7, 2017

MELVILLE, N.Y., 7 de setembro de 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in the Deutsche Bank Technology Conference taking place September 12-13, 2017 at the Encore at Wynn Las Vegas.

During next week’s event, senior executives from leading companies in the technology industry will present in a fireside chat format. Attendees are invited to join the session featuring Verint’s Alan Roden, senior vice president of corporate development and investor relations, Tuesday, September 12 at 16:50 PT.

In addition, a live broadcast of this fireside chat will be available by selecting the link here. Alternatively, interested parties can view the recorded presentation on-demand from Verint’s Investor Relations web page following the event.

Este comunicado à imprensa contém “declarações prospectivas”, incluindo declarações sobre expectativas, previsões, visões, oportunidades, planos, estratégias, crenças e declarações de efeito semelhante relacionadas à Verint Systems Inc. Essas declarações prospectivas não são garantias de futuro desempenho e baseiam-se nas expectativas da gerência que envolvem vários riscos, incertezas e suposições, que poderiam fazer com que resultados reais diferissem materialmente dos expressados ou implícitos pelas declarações prospectivas. For a detailed discussion of these risk factors, see our Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended 31 de janeiro de 2017, our Quarterly Report on Form 10-Q for the quarter ended July 31,2017, and other filings we make with the SEC. As declarações prospectivas contidas neste boletim à imprensa são feitas desde a data deste boletim à imprensa e, exceto como exigido por lei, a Verint não supõe nenhuma obrigação de atualizá-las ou revisá-las nem fornecer motivos pelos quais os resultados reais possam diferir.