Wed 17 de maio de 2017

MELVILLE, N.Y., 17 de maio de 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in the 45th Annual J.P. Morgan Technology, Media and Telecom Conference to be held at the Westin Copley Place in Boston on May 22-24.

Wed 17 de maio de 2017

Verint’s Chief Financial Officer Doug Robinson will present in a “fireside chat” on Wednesday, May 24 at 8:40 a.m. ET. A live audio broadcast will be available on the Investor Relations section of Verint’s website, as well as the J.P. Morgan site. Interested parties also can view the recorded presentation on-demand on the Verint site following the conclusion of the event.

Este comunicado à imprensa contém “declarações prospectivas”, incluindo declarações sobre expectativas, previsões, visões, oportunidades, planos, estratégias, crenças e declarações de efeito semelhante relacionadas à Verint Systems Inc. Essas declarações prospectivas não são garantias de futuro desempenho e baseiam-se nas expectativas da gerência que envolvem vários riscos, incertezas e suposições, que poderiam fazer com que resultados reais diferissem materialmente dos expressados ou implícitos pelas declarações prospectivas. For a detailed discussion of these risk factors, see our Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended 31 de janeiro de 2017 and other filings we make with the SEC. As declarações prospectivas contidas neste boletim à imprensa são feitas desde a data deste boletim à imprensa e, exceto como exigido por lei, a Verint não supõe nenhuma obrigação de atualizá-las ou revisá-las nem fornecer motivos pelos quais os resultados reais possam diferir.