Leading Credit Card Company Implementing Wide Range of Verint Customer Engagement Solutions

Mon Aug 14, 2017

Organization Adds Voice of the Customer, Employee Engagement, Workforce Optimization and Engagement Channels Solutions, Furthering Focus on Service Excellence and the Customer Experience

MELVILLE, N.Y., 14 de agosto de 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) announced today that a worldwide credit card leader is implementing a wide range of solutions from its Customer Engagement portfolio. This deployment follows the organization’s current use of Verint’s workforce optimization technology, and supports its commitment to the delivery of consistent, quality service to customers through its U.S. contact center operations.

Mon Aug 14, 2017

With a focus on enhancing customer experiences and employee engagement, the company is deploying further solutions from Verint’s workforce optimization (WFO) suite—such as workforce management, performance management, and desktop and process analytics—while adding others from the company’s voice of the customer (VoC), employee engagement and engagement channels suites.* These include VoC solutions such as speech analytics; employee engagement solutions like employee desktop and case management; and engagement channels solutions that include email/secure messaging and web chat.

The credit card company’s investment in the broader Verint Customer Engagement portfolio will enable it to consolidate inbound contact volumes from more than 40 BPOs, bringing more contact center operations in-house—while providing additional tools to support its employees, advancing service delivery and consistency across channels, and enhancing the overall customer experience.

To learn more about the benefits of the Verint Customer Engagement solutions, click here.

*The credit card company extended its investment in Verint Customer Engagement solutions in December 2016 and is in the process of deploying these new solutions.

Este comunicado à imprensa contém “declarações prospectivas”, incluindo declarações sobre expectativas, previsões, visões, oportunidades, planos, estratégias, crenças e declarações de efeito semelhante relacionadas à Verint Systems Inc. Essas declarações prospectivas não são garantias de futuro desempenho e baseiam-se nas expectativas da gerência que envolvem vários riscos, incertezas e suposições, que poderiam fazer com que resultados reais diferissem materialmente dos expressados ou implícitos pelas declarações prospectivas. Para uma discussão detalhada desses fatores de risco, consulte nosso relatório anual sobre o formulário 10-K para o exercício encerrado de 31 de janeiro de 2017, nosso relatório trimestral sobre o formulário 10-Q para o trimestre encerrado em 30 de abril de 2017 e outros relatórios junto à SEC. As declarações prospectivas contidas neste boletim à imprensa são feitas desde a data deste boletim à imprensa e, exceto como exigido por lei, a Verint não supõe nenhuma obrigação de atualizá-las ou revisá-las nem fornecer motivos pelos quais os resultados reais possam diferir.