Join Verint for Webcasts This Month on Enhancing Customer Engagement and Experiences

Mon Jul 17, 2017

MELVILLE, N.Y., 17 de julho de 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in various webcasts and virtual industry events taking place in the second half of this month.

Mon Jul 17, 2017

Chief Data & Analytics Officer Singapore

July 25, Singapore

Daniel Ziv, vice president, customer analytics, will present “The Power of Marrying Structured and Unstructured Data to Impact the Customer Experience” at 2 p.m. SGT. Attendees will learn how leading organizations are linking rich unstructured voice and text data from customer interactions with enterprise metadata to help predict and improve NPS, reduce customer churn and increase sales conversion rates.

destinationCRM.com Roundtable: Using Voice of the Customer Strategies for Better Customer Insights

July 26, Online Webinar

Brian Koma, vice president, CX business strategy, will present “Using Voice of the Customer Strategies for Better Customer Insights” at 2 p.m. ET. This roundtable webinar will offer attendees guidance on how to use the VoC to stay on track and make course corrections to deliver great customer experiences. Areas of focus include the rise of digital and mobile interactions and how they impact VoC programs, as well as how organizations can capture digital feedback and maximize its impact without alienating customers.

This press release contains "forward-looking statements," including statements regarding expectations, predictions, views, opportunities, plans, strategies, beliefs, and statements of similar effect relating to Verint Systems Inc. Essas declarações prospectivas não são garantias de futuro desempenho e baseiam-se nas expectativas da gerência que envolvem vários riscos, incertezas e suposições, que poderiam fazer com que resultados reais diferissem materialmente dos expressados ou implícitos pelas declarações prospectivas. Para uma discussão detalhada desses fatores de risco, consulte nosso relatório anual sobre o formulário 10-K para o exercício encerrado de 31 de janeiro de 2017, nosso relatório trimestral sobre o formulário 10-Q para o trimestre encerrado em 30 de abril de 2017 e outros relatórios junto à SEC. As declarações prospectivas contidas neste boletim à imprensa são feitas desde a data deste boletim à imprensa e, exceto como exigido por lei, a Verint não supõe nenhuma obrigação de atualizá-las ou revisá-las nem fornecer motivos pelos quais os resultados reais possam diferir.

Industry Information: Investor Relations:

Candace Flynn Alan Roden

Verint Systems Inc. Verint Systems Inc.

(303) 254-7152 (631) 962-9304

candace.flynn@verint.com alan.roden@verint.com