Global Package Delivery Company to Implement Verint Customer Engagement Optimization Solutions

Wed 31 de maio de 2017

Company Expands Current Verint Software Deployment to Further Focus on Customer Interactions and Intelligence Across Contact Center and Back-Office Operations

MELVILLE, N.Y., 31 de maio de 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced that a leading global package delivery company is adding Verint Workforce Optimization (WFO) and Enterprise Feedback Management (EFM) software to its existing deployment.

Wed 31 de maio de 2017

The solutions were selected to further the organization’s focus on business process enhancements, customer and employee satisfaction, and cost management. When fully implemented, several thousand employees in the company’s contact center and back-office operations will leverage the software to support these and other strategic customer service objectives.*

Verint Workforce Optimization delivers intelligence from omnichannel customer interactions and workforce performance, helping businesses make faster, more informed decisions that can optimize customer and employee engagement, productivity, and compliance and security. The addition of Enterprise Feedback Management will enable the company to benefit from customer-initiated feedback that it can capture, analyze and take action on. These key insights can then be used to rapidly identify and respond to rising trends, align with journey tracking and analysis, and leverage to address areas of opportunity and improvement.

To learn more about the Verint Customer Engagement Optimization portfolio, click here.

* The package delivery company purchased these Verint solutions in November 2016 and plans to implement them in the second quarter of 2017.

Este comunicado à imprensa contém “declarações prospectivas”, incluindo declarações sobre expectativas, previsões, visões, oportunidades, planos, estratégias, crenças e declarações de efeito semelhante relacionadas à Verint Systems Inc. Essas declarações prospectivas não são garantias de futuro desempenho e baseiam-se nas expectativas da gerência que envolvem vários riscos, incertezas e suposições, que poderiam fazer com que resultados reais diferissem materialmente dos expressados ou implícitos pelas declarações prospectivas. For a detailed discussion of these risk factors, see our Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended 31 de janeiro de 2017 and other filings we make with the SEC. As declarações prospectivas contidas neste boletim à imprensa são feitas desde a data deste boletim à imprensa e, exceto como exigido por lei, a Verint não supõe nenhuma obrigação de atualizá-las ou revisá-las nem fornecer motivos pelos quais os resultados reais possam diferir.